Skip to main content
All CollectionsEksempler på "Hva å gjøre når..."
Annet navn på ringeklokke eller legge til C/O

Annet navn på ringeklokke eller legge til C/O

Når mottakernavnet ikke stemmer

B
Written by Bror Roger Mathisen
Updated over 6 years ago

Sjåfør

Er sjåfør på adressen:

  • Kontakte kunden (kundens tlf.nr. ligger i ZoopIt Courier App og sjåføren trykker på tlf. nr for oppringing)

  • Svarer ikke kunden og levering blir umulig - varsles kjøreleder.

  • Sjåføren legger inn avvik i ZoopIt Courier App.

  • Varene returneres til butikk/lager som siste stopp på ruten. 

Er sjåfør på vei til adressen: 

  • ZoopIt Courier App blir automatisk oppdatert for sjåføren etter at kundeservice eller kjøreleder har korrigert adressen.

Kjøreleder

Varsles av kundeservice eller varsler kundeservice om feil i adresse opplysningene.

  • Varsler sjåfør dersom denne allerede er ved eller på vei til leveringsstedet.

Hentested, (butikk, lager)

Varsles av kundeservice og kassene merkes på nytt hvis mulig.

Kundeservice

Korrigeringer adresseinformasjon i ZoopIt Dashboard, eller legger til notat for sjåfør ved levering.

  • Kontakter kunden hvis feil adresse medfører forsinkelse eller at nytt leveringsvindu bør avtales.

  • Legger inn nytt leveringsvindu i Zoopit Courier App hvis nødvendig.

NB! Husk å be kunde legge dette inn i sin profil i nettbutikken dersom det er en varig endring.

Did this answer your question?