Sjåfør
Er sjåfør på adressen:
Kontakte kunden (kundens tlf.nr. ligger i ZoopIt Courier App og sjåføren trykker på tlf. nr for oppringing)
Svarer ikke kunden og levering blir umulig - varsles kjøreleder.
Sjåføren legger inn avvik i ZoopIt Courier App.
Varene returneres til butikk/lager som siste stopp på ruten.
Er sjåfør på vei til adressen:
ZoopIt Courier App blir automatisk oppdatert for sjåføren etter at kundeservice eller kjøreleder har korrigert adressen.
Kjøreleder
Varsles av kundeservice eller varsler kundeservice om feil i adresse opplysningene.
Varsler sjåfør dersom denne allerede er ved eller på vei til leveringsstedet.
Hentested, (butikk, lager)
Varsles av kundeservice og kassene merkes på nytt hvis mulig.
Kundeservice
Korrigeringer adresseinformasjon i ZoopIt Dashboard, eller legger til notat for sjåfør ved levering.
Kontakter kunden hvis feil adresse medfører forsinkelse eller at nytt leveringsvindu bør avtales.
Legger inn nytt leveringsvindu i Zoopit Courier App hvis nødvendig.
NB! Husk å be kunde legge dette inn i sin profil i nettbutikken dersom det er en varig endring.