Skip to main content

Kunden varsler forsinket levering

B
Written by Bror Roger Mathisen
Updated over 5 years ago

Husk; Dette er bare et eksempel på hvordan ting kan gjøres. Retailer eller 

  • SMS på smartphone og pushmelding om at GPS signal ikke mottas, og at kjøreleder må kontaktes.

  • Kjøreleder får notifikasjon eller varsel i ZoopIt Dashboard om at det ikke mottas GPS signaler fra sjåføren.

Kjøreleder skal da kontakte sjåføren.

Kjøreleder

Har mottatt systemvarsel i ZoopIt Dashboard og push-melding om forsinkelse.

Har mottatt systemvarsel i ZoopIt Dashboard og push-melding om at GPS signal ikke er mottatt

Blir kontaktet av kundeservice.

  • Tar kontakt med sjåfør – hvis GPS signaler ikke mottas -  hvor er sjåfør?

  • Følger opp sjåfør

Hentested, (butikk, lager)

Se forsinket levering hvis aktuelt.

Kundeservice

Sjekker om kunde har fått SMS.

  • Sjekker ZoopIt Dashoboard for estimert leveringstid.

Ved behov

  • Kontakter kjøreleder for å finne ut hva som har skjedd.

Did this answer your question?